۱۳۸۸ آبان ۲, شنبه

موزه هاي ايران






آشنايي با موزه دكتر حسابي
آشنايي با موزه‌ هرژه
آشنايي با موزه هنرهاي معاصر تهران
آشنایی با موزه آکروپولیس و كتيبه‌هاي يونان
آشنايي با موزه جواهرات ملي
آشنايي با موزه بانک ملی ايران
آشنايي با موزه ملی ایران
آشنايي با موزه ارتباطات آشنايي با موزه جنگ مسكو
آشنايي با موزه رضا عباسي
آشنايي با موزه آبگینه
آشنايي با موزه‌هاي آستان قدس رضوي
آشنايي با موزه خوی
آشنايي با موزه متروپولیتن
آشنايي با موزه آرمیتاژ
آشنايي با موزه‌ملي تاريخ علوم پزشكي ايران
آشنايي با موزه جهان نما
آشنايي با موزه‌ تيت مدرن - لندن
آشنايي با موزه مراغه
آشنايي با موزه آذربايجان - تبريز
آشنايي با موزه علوم لندن
آشنايي با کاخ موزه سبز
آشنايي با موزه ميرعماد
آشنايي با موزه سينماي ايران
آشنايي با كاخ موزه گلستان
آشنايي با کاخ و موزه نياوران
آشنايي با موزه چهلستون
آشنايي با كاخ و موزه سعدآباد
آشنايي با موزه امام علي(ع)
آشنايي با موزه ملی کاشان
آشنايي با موزه اروميه
آشنايي با موزه مينياتور آبكار
آشنايي با کاخ موزه باغچه جوق
آشنايي با موزه و کتابخانه بريتانيا
آشنايي با موزه روستايي
آشنايي با موزه هنرهاي معاصر
آشنايي با موزه‌های مشهور جهان
آشنايي با موزه ملي قرآن کریم
آشنایی با موزه لوور
منبع همشهري آنلاين

7 نظرات:

مجيد معيني عليشاه گفت...

حميد جان سلام
چند وقتي بود كه به وبلاگت سر نزده بودم چقدر تغيير كرده خيلي هم موضوهاي جالبي براي خوندن داره اميدوارم هر جا كه هستي موفق باشي

lusimei گفت...

چه تنهایی بیکرانی ست در این طلا
ماه شب ها، دیگر آن ماه نیست که آدم نخستین دید.
قرن های شب زنده داران
ماه را سرشار شراب های کهن کرده است.
نگاهش کن
آینه ی توست!
"بورخس"

سلام به دوست بسیار جوانم
یه برنامه بازدید از موزه داریم اگه
فرصت دارید ما رو همراهی کنید .
مرسی

گوجه فرنگي گفت...

سلام از مطالب سياسي چه خبر ؟ چند وقته كه خبري ازت نيست پست هاي سياسي نميذاري؟

مهرناز نوربخش گفت...

مطالبتون خيلي جالبه لينكتونو گذاشتم با اجازه

مهدی مریزاد گفت...

سلام عزیزم
دیدی که وبلاگ دارم
دلم برات تنگ شده دوستت دارم زیاد

مهدی مریزاد گفت...

راستی خیلی دوست دارم زبان یاد بگیرم راهنماییم کن خیلی به دردم میخوره

مصطفی معراجی گفت...

سلام. درود به حمید عزیز. آقا چرا قمی ها وبلاگ نداشته باشن. چند وقت قبل اتفاقا یه نشست وبلاگ نویسی هم داشتن. فقط هشت تا عکاس قمی وبلاگ شخصی دارن. کلی شاعر و نویسنده و گروه های ورزشی هم هستند که وبلاگ دارن توی قم. خیلی خوشحالم کردی حمید جان سر زدی. من شما رو لینک کردم. پیروز و پایدار باشید